Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.kozminek.pl


Koźminek: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Pietrzyków i Smółki
Numer ogłoszenia: 117399 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koźminek , ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7637085, faks 062 7637207.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Pietrzyków i Smółki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Pietrzyków i Smółki 1. Pietrzyków:STAN PROJEKTOWANY Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto klasę techniczną D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 1.1 PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono n w parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,5 na odc. 0+000 - 0+510 oraz 4,0 na pozostałym odcinku - pobocza obustronne 2 x 1,0 m z gruntu Zaprojektowano przekrój drogowy o pochyleniu daszkowym równym 2%, natomiast pobocza o spadku 7 % 1.2 PARAMETRY TECHNICZNE - klasa techniczna D (dojazdowa) - prędkość projektowa 40km/h - kategoria ruchu KR 1 - szerokość jezdni 4,5 oraz 4,0 m - szerokość poboczy 2 x 1,0 m z gruntu 1.3 ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE Usytuowanie drogi w istniejącym pasie komunikacyjnym przedstawiono na planie sytuacyjnym rys. nr 2.1-2.4. Przebieg projektowanej drogi dostosowano do istniejącej drogi. Projekt przewiduje utrzymanie istniejącego przebiegu ciągu drogowego. Pobocza należy wykonać z gruntu kat. I-II o szerokości 1,0 m. 1.4 ROZWIĄZANIA WYSOKOŚCIOWE Zaprojektowana niweleta jezdni prowadzona jest po istniejącej niwelecie drogi. 1.5 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI 1.6 Jezdnia - dolna w-wa podbudowy z kruszywa naturalnego, gr. 10 cm - górna w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm , gr. 10 cm 1.7 ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie powierzchniowe pasa drogowego uzyska się poprzez zachowanie stanu istniejącego przebiegu drogi w planie i zachowanie istniejących spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni oraz poboczy, które dotychczas zapewniały odwodnienie przedmiotowej nawierzchni drogi. 1.8 ROBOTY ZIEMNE Zakres robót ziemnych obejmuje: - Wykonanie koryta - Wykonania oczyszczenia rowów z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp i dna rowu - wykonania poboczy gruntowych z plantowaniem ich powierzchni, 2. Smółki: STAN PROJEKTOWANY Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 2.1 PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono n/w parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,0m - pobocza obustronne 2 x 1,0m Zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy, gdzie spadek jezdni wynosi 2 x 2%, a na poboczach spadki o wartościach po 7%. Przy krawędziach korony rowki trójkątne o szer. do 50cm i gł. do 30cm. 2.3 PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR1 - długość drogi 1130m - szerokość jezdni 4,0m - szerokość poboczy 2 x 1,0m - szerokość korony 6,0m 2.4 ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka drogi gminnej został wykonany na mapie zasadniczej w skali 1:1000. Przebieg przebudowywanej drogi pokrywa się z istniejącym pasem przebudowywanej drogi. 2.5 KONSTRUKCJA JEZDNI Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1. Wspomniana konstrukcja nawierzchni w ETAP-ie 1 przebudowy składa się z następujących warstw: - górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 10cm - dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 8cm 2.6 ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo do projektowanych rowów przydrożnych o szer. do 50cm i gł. do 30cm. Istniejący przepust pod przedmiotową drogą przy drodze powiatowej nalezy przebudować. Przebudowa jest związana z utrzymaniem urządzenia wodnego w celu zachowania jego funkcji. Przepust wykonany z rur PVC o śr. 30cm i dł. 12m ze ściankami czołowymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.26-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku: 1) uzasadnionego przedłużenia terminu realizacji umowy w razie wystąpienia: a) sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót, b) zaistnienia siły wyższej, 2) zaistnieniu okoliczności uzasadniających zmianę niniejszej umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy, w szczególności: a) związane z zatrzymaniem robót przez organy administracji publicznej, b) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, na zasadach określonych w art. 149 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmianie w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, 5) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć, 6) zmiany dokonanej podczas wykonywania robót i nie odstępującej w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonanej zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, 5. Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, 4) czas wykonania zmiany, 5) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Koźminku ul. Kościuszki 7 pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Koźminku ul. Kościuszki 7 pok. nr 12 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie